OLD PHOTOS

Cześć! Bardzo dawno nic tutaj nie dodawałam, ale było to spowodowane moimi maturami...nie miałam kompletnie na nic czasu, teraz też ciągle biegam i załatwiam sprawy związane z "dorosłym życiem", ale mam nadzieję, że będę znajdywała więcej czasu na bloga :)


Dzisiaj chciałabym wam pokazać parę zdjęć, które zrobiłam. Nie są to zbyt świeże zdjęcia, bo robiłam je rok temu (jak ten czas szybko leci), ale chciałam wam je pokazać, bo jestem do nich przywiązana i są dla mnie ważne :) Pewnie jeszcze kilka razy dodam posty ze starymi zdjęciami, ale lubię do nich wracać...oczywiście zdjęcia, które robię teraz też zobaczycie, więc będziecie mogli je porównać :D






Dziewczyna ze zdjęć to moja kuzynka, która najczęściej jest moją modelką dlatego często będzie się pojawiała na tym blogu.


Napiszcie co uważacie o tych zdjęciach! Jestem ciekawa waszych opinii :)

16 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię doskonale, też w tym roku pisałam maturę :) Zdjęcia są fenomenalne, zarówno Ty jak i modelka spisałyście się na medal!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyszły naprawdę śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. your post very good and very nice.Get new ideas for See Every Dress on

    the Red Carpet
    and you want more fashion styles ideas check this

    Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są naprawdę prześliczne. Nie jestem w stanie oderwać od nich wzroku. Niektóre z ujęć naprawdę do pozazdroszczenia!

    Dziękuje za komentarz u mnie.
    W wolnej chwili serdecznie zapraszam ponownie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę śliczne zdjęcia, nie dziwię Ci się, że tak je lubisz :)


    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwarte zdjęcie jest prześliczne. Fotografie w bieli i czerni też cudnie wyglądają. Sceneria jest ładna, bardzo pasuje do tej delikatnej stylizacji :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię wracać do swoich starych zdjęć, wspominać jak to było :)

    PHOTOdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam szczerzę, że dawno nie widziałam tak pięknych zdjec ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja kuzynka jest śliczna!
    Cudowne zdjęcia!
    Obserwuję :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę wyjątkowe zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, klimatyczne zdjęcia♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń