HELLO

Cześć!
Jestem Wiktoria, a to mój pierwszy post na blogu.
Wydaje mi się, że najlepiej będzie jeśli będzie to post, w którym napiszę parę słów o sobie, żebyście mogli wiedzieć kim jestem i co w ogóle robię w internecie.
Mam 19 lat, za chwilę będę pisała maturę, ale wcale nie motywuje mnie to do ciągłej nauki. Uwielbiam robić zdjęcia dlatego spodziewajcie się ich sporo na moim blogu! Kocham muzykę, szczególnie tą graną na żywo, uważam, że pieniądze, które wydaje się na koncerty i podróże to najlepiej wydane pieniądze! Nie jestem osobą skrytą i zamkniętą w sobie, lecz często moje myśli plączą mi się w głowie. Wydaje mi się, że blog to dobre miejsce gdzie mogę się nimi dzielić i je porządkować. Na tym blogu znajdziecie wszystko; od oceny kosmetyków, przez wspominki i wspomnienia, do moich przemyśleń na dane tematy, często trudne i kontrowersyjne. Mam nadzieję, że w jakimś stopniu spodoba wam się to co robię i zostaniecie ze mną na dłużej. :)





3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać zdjęć! Obseruje ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu! :)

    Pozdrawiam, Ania
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń