ABOUT ME


Cześć!
Swoją przygodę z blogowaniem dopiero zaczynam, dlatego pomyślałam, że dobrym rozwiązaniem na przybliżenie wam mojej osoby będzie "20 faktów o mnie". Wydaje mi się, że nie będzie to łatwe zadanie, ale postaram się mu podołać!

1.Jestem z Krakowa; tu się urodziłam i mieszkam, ale nie wiążę swojej przyszłości z tym miastem.

2.Urodziłam się 30.03.1998r. więc już za kilkanaście dni będę obchodziła swoje 19 urodziny!

3.Nie mam rodzeństwa, ale zawsze marzyłam o starszym bracie.

4.Moją ulubioną częścią garderoby są swetry!

5.Uwielbiam wiosnę i jesień. W lato jest mi za ciepło, a w zimę za zimno.

6.Przez długi okres w swoim życiu ubierałam się tylko na czarno, teraz zaczynam się przekonywać do kolorów.

7.Trenowałam siatkówkę przez siedem lat, teraz tylko oglądam mecze. Uwielbiam polskich siatkarzy!

8.Jestem bardzo wrażliwa, kiedyś się rozpłakałam na "surowych rodzicach".

9.Od ponad dwóch lat jestem w związku na odległość.

10.Panicznie boję się gołębi, to moja największa fobia.

11.Słucham takich artystów jak: Dawid Podsiadło, Tom Odell, Seafret, The Lumineers, Czesław Mozil, Ralph Kamiński i Mela Koteluk, ale o muzyce planuję napisać oddzielny post.

12.Przed snem czytam wiersze.

13.Nie lubię pić wody, muszę się do tego zmuszać.

14.Zawsze stawiam na minimalizm.

15.W przyszłości chciałabym być psychologiem, zależy mi na pracy z ludźmi i na pomaganiu innym.

16.Piję bardzo dużo herbat.

17.Uwielbiam zdjęcia wykonane aparatami analogowymi.

18.Bez problemu odnajduję się w miejscach gdzie jest bardzo dużo ludzi, oprócz galerii handlowych.

19.Nie cierpię chodzić po sklepach jeśli nie mam wypatrzonej konkretnej rzeczy. Strasznie mnie to męczy.

20.Nie lubię planować i wszystko robię na ostatnią chwilę.


Uff, udało się :) Jestem ciekawa czy któryś z punktów zgadza się z Tobą! A może czyta to moja bratnia dusza? Koniecznie dajcie znać czy w jakimś stopniu jesteście do mnie podobni.

















17 komentarzy:

  1. Wydajesz się bardzo ciekawą osóbką, napewno będę śledzić twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam wiosnę! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ostatnio również męczy chodzenie bez celu po sklepach! Zdecydowanie wolę zamawiać potrzebne rzeczy przez internet :) Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu!
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  4. również jestem bardzo wrażliwa ;) cudownie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Blog *.*
    Warto Tu Wejść <33!
    Co powiesz na wpln obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydajesz się być bardzo ciekawą osobą,obserwuję i zapraszam do mnie
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis, ciekawa z ciebie osóbka :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Mam rodzinę obok Krakowa więc czasem tam bywam :)
    2. Jestem od ciebie starsza o dwa lata z hakiem :)
    3. Nie mam rodzeństwa, ale zawsze marzyłam o starszej siostrze! (myślałam że mogłabym jej podkradać kosmetyki i ubrania)
    4. Kocham całą moją szafę ^^
    5. Ja uwielbiam lato, szybko marznę i zawsze mi zimno.
    6. Przez długi okres w swoim życiu byłam rock girl i też ubierałam się na czarno :)
    7. Nie mogę uprawiać sportów, mogę jedynie od czasu do czasu w coś zagrać :) mam chory kręgosłup. ale kocham pływanie!
    8. Też jestem wrażliwa i bardzo często płaczę.
    9. Też jestem w związku od dwóch lat, tyle że mój chłopak na razie ze mną mieszka (ale planuje wylot do Angli do pracy)
    10. Boję się że gołąb we mnie wleci ale boję się pająków i myszy.
    11. Słucham wszystkiego (oprócz rapu i regge)
    12. Kiedyś pisałam wiersze :)
    13. Kiedyś też nie lubiłam wody, dalej nie piję zwykłej tylko taką smakową ^^
    14. Jestem kolorowa, kontrastowa, szara- w zależności od dnia i humoru.
    15. Zawsze chciałam być reżyserem.
    16. Piję bardzo dużo herbat.
    17. Uwielbiam cała fotografię!
    18. Też lubię tłoczne miejsca :)
    19. Nie cierpię chodzić po sklepach jeśli nie mam wypatrzonej konkretnej rzeczy. Strasznie mnie to męczy. Ale za to kocham lumpy! <3
    20.Nie lubię planować i wszystko robię na ostatnią chwilę. Albo nie robię wcale ^^
    chyba jesteśmy do siebie podobne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo to spontany wlaśnie są najlepsze, często gdy się coś planuje, z tych planow po prostu nic nie wychodzi :P
    Też uwielbiam grać w siatkę i bardzo się cieszę, że powoli przekonujesz się do noszenia kolorow, bo jak nie teraz to kiedy :)

    Powodzenia w blogowaniu, dużo cierpliwości i wytrwalości życzę :) i pasji przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piąteczka, mój rocznik! :D :*
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku tez kolekcjonuję oryginalne skarpetki i kocham swetry!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący post, można się sporo o Tobie dowiedzieć. Wydajesz się być ciekawą osobą :D

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń